Jom Follow Saya

Sunday, July 22

Ramadan dah kembali!!

Assalamualaikum.
Dah puasa ke3 dh.Tak terlambat law aku wish selamat berpuasa dan selamat beribadah.


Actually, aku de azam baru untuk puasa kali ni.
Hehehe.Selalunya orang wat azam bila tahun baru je. Ni aku wat trend baru lak!
Azam baru pada bulan puasa. Oyeah!


Ni la azam baru aku.
Aku rindu sangat ngan zaman2 hidup aku tenang je dulu.
Zaman aku belajar ilmu dunia dan akhirat.


Takmo pakai cmni dh!


Macam ni la aku pakai sebelum ni. Tapi sebab kejahilan dan terlalu hanyut ngan fesyen dunia sampai aku tak pakai cmni dah.
So, for starts aku nak pakai semula cmni dan mulakan homework puasa ni.


Jom la sama-sama kita selesaikan homework ni!

Everyday is a new day. Starts afresh with bismillah and alhamdulillah for this opportunity.

2 comments:

  1. insya allah dapat berubah kalau kita berusaha :)
    saya pun nak berubah juga.. hehe

    ReplyDelete
    Replies
    1. insyallah..jom la kita sama2 usaha untuk berubah kpd kebaikn

      Delete

Cerita laen :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Cute Plant Dancing Kaoani
Daisypath Anniversary tickers