Jom Follow Saya

Sunday, August 5

Jom Join Giveaway Edy

Tuan rumah = En.Edy
Ter'usha' kat entry cik.mira pasal GA nih..sempoi gak..jadi aku pon join lah..

Tuan rumah GA nih nama edy..agaknye sbb tuh r kot tjok entry kne ada nama dye..
Tuan rumah ni best taw. Banyak kartun2 dari tulis2..
Merepek pon ada tp ada moral story gk.
Tapi ada certain tuh memang merepek aje smpai gelak sakit pwot.

Tuan rumah cam suka begamba jerk..Banyak dye wat photoshoot. Professional!
Cantik n kreatif.
Bila tngok gamba2 dye trasa cam nak wat photoshoot dri sndri gk la..
kuikuikuiukui..Layak kah aku???

aku suka citer dye pasal gila pagi2 buta.
Kome2 sume jom la join jugak!

10 comments:

  1. untung2 leh dapat.. gud luck ye.. :)

    ReplyDelete
  2. salam blogger
    hye kunjungan khas untuk menilai

    terima kasih banyak sudi menyertai
    sangat hargai penyertaan dan sokongan anda

    mana idea untuk edy buat my nest entry.hehe lupe yer

    buyat la shoot..siapa2 pon layak

    selmat berblog dan selmat berpuasa ikhlas daripada edy

    ReplyDelete
    Replies
    1. ah? idea?
      xprlu kt...edy dh ckop bgus dh :p

      Delete

Cerita laen :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Cute Plant Dancing Kaoani