Jom Follow Saya

Sunday, August 12

ALhamdulillah Dipermudahkan~

Assalamualaikum.

Kesinambungan dari kesah aku yang Excident tuh.
Aku dah gitawu bapak aku. Tapi bapak aku tak dapat nak tlong repair sebelom mak aku balik.
So, 'ter' paksalah aku gitawu mak aku jugak!
Berkat Helpline dari bapak aku.. Mak aku takla marah sangat.
Siap esoknye boleh beli kat aku baju kurung raya ag.

Wahh... Terharu beb!
Alhamdulillah semuanya berjalan lancar.

Tapi.. Perit belom berakhir ag.
Ada la satu haru tuh aku terasa susah sangat nak bangun pagi.
Parent aku lak cuti.
Mak aku tiba-tiba ada mood nak wat kuih raya.
Semangat dye kua pagi-pagi nak g beli barang.

Tak bertuah sungguh badan aku time tuh sangat malas nak berjauhan dari katil.
So..Bila mak aku balik je, berdesing telinga aku kne bebel.
Denga la jap then trus mandi and tolong dye.
Lama-lama diam trus dye. Tak marah dah and bleh je sembang ngan aku cam normal.

Akhirnya siap gak la 2 jenis kuih.
Kuih goyang pedas and goyang manis (2 jenis kuih ke nih?).
Hahaha.. 
Tapi kete tuh dah repair dah and abg aku yang bawak pegi kampus dye.
Teringin nak tuka mood dari kancil ke satria.

Alhamdulillah.. Sumenye tak la seteruk yang aku pikirkan.
Malah better than the best ever happens la(time aku wat poblem jela).
Hehehe..Now aku kena banned dari driving kete.Jas bleh drive moto skuter suda~

Papai

Gambar sekadar hiasan


3 comments:

  1. hebat namanya?
    kuih goyang pedas dan goyang manis?
    mcm mana rupanya ek??
    hati2 la memandu ye..=)

    ReplyDelete
    Replies
    1. nme kuih tu kuih goyang..ada jenis manis anda jenis pedas :)
      ce search kat google image..adanye!

      Delete
  2. saya ni nak bawa motor pun penakut. yela kaki tak sampai tanah.. pendek sangat saya ni.. hehehe

    nasib baik mak tak marah.. bagus2

    ReplyDelete

Cerita laen :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Cute Plant Dancing Kaoani
Daisypath Anniversary tickers