Jom Follow Saya

Friday, June 1

Dinner Outing 2~

Assalam. Nak citer pasal nak kua makan je kali ni.
Maybe sebab aku ngah lapa kot nih. Huhuhu~
Aku nak kua makan!
Kali ni aku kua makan kat kedai arab yang baru bukak. Nama kedai ni bukan la kedai arab. Tapi menjual makanan daripada arab and tukang masaknye pon orang arab. Hebat x?
Ada kat depan USM KAMPUS KEJURUTERAAN je pon. Jom cekedout!

 Excited! excited!

Aku n Amni Bakar! Comei x~

Sebenanye lapa nih!

Peace! Jgn mara2. Bese la kedai baru bukak,lewat sikit.

Series of handfon!

Amni and The Purse! Bleh jadi tajuk citer.

Sampai gak makana. Nasi K*** ayam! (lupa nama dye)

Nak amek gamba air jus anggur ni je. Background abaikan! Hehehe

After makan jangan lupa baya yerk!

Kekenyangan!

Marzu lapa ag nih!

Sume pakat posing ngan tempat kacau air uh! Cam magic wound jerk! Hahahaha

I enjoy every moment with you! 

No comments:

Post a Comment

Cerita laen :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Cute Plant Dancing Kaoani
Daisypath Anniversary tickers