Jom Follow Saya

Saturday, May 19

Pembaziran

Hai..n mornig..
Nak citer skit la.Aritu g la pasar malam kat sini je.Parit buntar je.Kat menara jam jerk.Besa gak la.Ala2 gerbang malam kat ipoh.Hehe.
Oke.Citer nye cmni.Pegi ngan senior 3rd year.
Macam2 dye tak tawu pasal apa yg ada kat pasar malam.Oke.Fine..Kita lepak jela.Bli dah mknn yg aku nk.Dye pon dah.Tiba2 lalu kat satay.Deal la nak bli satay.Alaa..15 batang je.oke la an?
Smntara tunggu satay dye nk g bli yong taufu.Bia jela dye pegi an.Dye dah besa.Xyah risau SGT la an.
Siap bli satay.Aku pon pegi la kt dye.Ya ROBBI! bnyk sgt dye beli.Aku pon stop an la dye plih2.Aku tmbh 2 fishkek yg aku suka.Alih2 time baya.Rm31 inggit.Bapak la! Banyk uh! Kami makan be2 je..
Malam tu kami cadang nak ajk la rmai2 abehkan.Tapi mmbe lk ada acting task.Assignment english deme.okela.Kami try abehkan sambil tgok cter Rango! Citer pasal sumpah2 tu.Animation punye.
Tapi still xboley gk abehkan.Time uh decide nk anta kat mmbe yang dduk hostel seberang.G la anta n dgn niat sedekah.

Aku beli bihun sup tulang.Sedap!


Tu citer kat pasar mlm.Mlm semalam lk.Aku dok la kt bilik mmbe wat keje.Lapa n stress.Mmbe dtg kate "nk order mknn x.Adik aku kua ni"
So kami order roti stiap sorg 2 keping.Mayb sebb pk lapa kot.Dapat2 je.Jenoh nak abehkn keping yg petme ag!

4 roti planta,4 roti telo,2 roti milo

Haish.Muka trok je nak paksa mkan


Makan jgan ikut kemahuan tapi keperluan.Membazir adalah amalan syaitan

2 comments:

  1. haha.. ko tau x yang tau fu ko beli n nak bagi kat blok sebelah 2,, ko bagi wani kan?? haha.. then wani bagi aq wei.. haha.. burp alhamdulillah,,, da kenyang makan hang pnye taufu.. kihkih.. pastu mlm tadi kenyang gile mkn roti canai.. wawawa.. papepun. it's nice 4 u to have this blog. beautiful n yet too many shortforms n bahasa mesej yang susah aq faham..huhu.. btw, nice work dear.. :)

    ReplyDelete

Cerita laen :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Cute Plant Dancing Kaoani
Daisypath Anniversary tickers