Jom Follow Saya

Monday, September 17

LANGKAWI weiiiii

Assalamualaikum.
Di sini sukacite aku nak umumkan...
"AKU BARU BALIK DARI LANGKAWI!!!"

hehehe..
saja nak wat kome jeles.....
jeles x??jeles x??jeles x??
*gedix sudah*

oke..aku baru je balik dari langkawi semalam.
tido 1malam jerk.
penuh ngat orang sampai sume hotel pnuh!
motel pon sama pnuh!!
cuti an. bese la ramai camni.
nak nek feri kat jeti tu pon jenuh. 

aku tido kat kangar dulu sebab ayah aku ada meetin kat situ.
pagi sabtu baru pegi langkawi.
kami sampai jeti kuala perlis pukul 9 tapi kena brator berjam-jam.
orang berator bapok punya panjang lor...
tu pon ada belambok bas yang datang ag.
haish =='
las-las dapat gak beli tiket feri.
tapi dapat pukul 1.30pm.
tunggu punya tunggu...
pukul 3pm baru bleh nek feri.
takde seat lak spanjang menunggu tuh!
ak n family bediri jerk spanjang 6jam menunggu tuh.
law ada seat pon aku kasi parent aku dduk la.
deme dah berusia an.

sampai kat langkawi tuh.
ngah musim hujan!!
ujan jerk.
nasib bek aku tido kat motel pekan kuah.
tempat shopping la pekan kuah tuh.
mak aku bolot sampai 3set pggn mgkuk tuh.
vantage lor..luminarc lor..pape ag ntah.

aku bolot coklat la..ape ag!!
sebab jalan basah and penuh lecah, tapak kasut aku pon lekang.
aku ni banyak citer lak..tengok la gambo nih..hehe

 




 

 

 


 


 

 








 

 


4 comments:

  1. wahhhh... bestnya p jalan2... jeles la jgk...hehehe

    ReplyDelete
  2. untungnya dapat jalan2.. saya ni nak dekat final. tak dapat nak berjalan sakan :(

    ReplyDelete
    Replies
    1. saba la..sentiasa ada pelangi lepas ujan.. :)
      lepas pulun exam g la jalan2

      Delete

Cerita laen :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Cute Plant Dancing Kaoani
Daisypath Anniversary tickers