Jom Follow Saya

Tuesday, January 1

Update pertama 2013

Assalamualaikum..

Rasenye tak terlambat law nk wish "Selamat TAHUN baru semua!"
 pejam celik pejam celik dah 2013 dh..maknanya umur kita pon makin meningkat la kan..Ya ALLAH, dah besa dah aku nih.. tapi still muda ye. hehe *taknak ngaku tua dah*

So how's ur new year celebration?? pegi tngok bunga api x? celebrate ngan member x? dapat x mesej wishing bebanyak? banyak nye soklan aku nih.. cam polis lak..haha
actually aku jeles sebab malam new year, pada jam tepat 00.00 am, aku sedang.......jeng jeng jeng! *pulun giler* aku ngah stadi time tuh. =='

denga la jgak bunyi bunga api..denga la jgak org celebrate..ada la jgak org wish new year kat aku.
hurm -________-
tapi xdela rasa kecewa..jas jeles tuh jerk..huhuhuhu
sebab ni hanyalah new year tahun masihi..not hijrah.

kita, org islam, celebrate new year kita pada 1 muharram yerk.. so yg islam dok celebrate new year ber'jimba' ngan bukan mahram tuh. sila ingat diri yerk..
*pesanan diri sendiri jugak*

aku baru je abeh first paper aku arini.. dan akan ada sambungan exam nih minggu depan. nak rilex kejap dengan update blog kesayangan nih.. weeeeee!! *lompat keriangan*
HAHAHA!

untuk yang sama sama final exam cam aku nih, GOODLUCK U'OLLS!!
dah la kot. nak ber'RUNNINGMAN' pulak..

p/s : doakan saya dapat jawab exam yerk.
 #FirstNote2013

#FirstNote2013


Hadiah dari kak ita from thaksin university, thailand (^^')


No comments:

Post a Comment

Cerita laen :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Cute Plant Dancing Kaoani
Daisypath Anniversary tickers