Jom Follow Saya

Thursday, February 7

behind the scene - trip to kuala woh

Assalamualaikum..

cmne holiday kome? ni la antra aktiviti holiday aku!
pada ahad yang lalu...aku bersama family aku dan girlfriends aku dah menjejak ke kuala woh, tapah perak..besh wooooo!!! disebabkankami telupa bawak tikar..jadi kami duduk dan makan atas batu..kat situ ada air terjun yg cantik..rendah je..so slamat la..time nak makan tuh..trasa cam mangsa banjir lak..sebab makan atas batu yg dalam air..kawasan tepi sungai ni hotspring..panas je batu and pasir kat tepian sungai...tp sejuk je kat tengah sungai..hebat!! kuala woh nih kawasan on the way ke cameron highland..so npe sekelilingnya panas ea? sebab tepi sungai nih ada belerang..bahan bakar..sebab tula panas..

hohohoho...xmo ckap...biar gamba berbicara! 

K E G E M U K AN !

mandi mandi~

jom maen game!! ^ ^,


time to go home! 

can u tell the story? hahaha

me in the middle - comel x  

K.A.M.I 

notakaki : fun trip thanks to everibodi tp aku sampai je umah tido smpai maghrib..penat maen air! next time kita g reramai ye~~ lob u mish u girls!


  

6 comments:

  1. Melihat foto-foto mu, bikin aku rindu percutian dengan keluarga.

    ReplyDelete
    Replies
    1. nanti felly pegi family trip la plak! besh sgt

      Delete
  2. hehe best ! next time plan trip tmpt laen pulak ^_^

    ReplyDelete
  3. seronok sangat saya tengok.. kat gambar je dah tunjukkan betapa seronoknya korang :)

    ReplyDelete

Cerita laen :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Cute Plant Dancing Kaoani
Daisypath Anniversary tickers